YouTube oglašavanje

YouTube je drugi najposećeniji pretraživač posle Google-a. Pomoću Google-ovog alata poznatog kao AdWords za video možete da dosegnete ogromnu publiku koju ima YouTube. Bilo koji video možete postaviti na ovaj pretraživač i na taj način se obratiti Vašoj ciljnoj grupi potencijalnih klijenata. Oglašavanje na YouTube-u je vrlo isplativo jer plaćate samo kad neko pogleda Vaš video u celosti. 

 
Vrste oglasa na YouTube-u:
 
TrueView oglasi
 
   TrueView oglasi u pretrazi
      Ovaj format oglasa se prikazuje na rezultatima YouTube pretrage. Naplaćuju se po kliku kada neko odluči da pogleda Vaš video oglas.
 
   TrueView oglasi u prikazu
      Ova vrsta oglasa se prikazuje pored videa na YouTube-u ili na Google mreži multimedijalnog oglašavanja. I ovi oglasi, kao i oglasi u pretrazi se naplaćuju po kliku, tj. onda kada neko odluči da pogleda Vaš oglas.
 
   TrueView oglasi u strimu
      TrueView oglasi koji se prikazuju pre, u toku trajanja ili nakon video snimka na YouTube-u. Posetioci prvih pet sekundi oglasa moraju da pogledaju, a nakon toga mogu da ga preskoče. Vama se naplaćuje samo ako korisnik pogleda ceo oglas od 30 sekundi ili manje ako je Vaš oglas kraći.
 
 
Tekstualni oglasi
 
   YouTube omogućava prikazivanje i tekstualnih oglasa. Oni se plasiraju u donjem delu video snimka koji korisnik gleda.
 
 
Multimedijalni oglasi
 
   Ova vrsta oglasa se prikazuje na dnu video snimka u toku njegovog trajanja ili u okviru banera sa desne strane videa.
 
 
YouTube oglasima se može precizno ciljati određena grupa Vaših potencijalnih klijenata. Što je bolje određena Vaša publika i rezultati oglašavanja će biti bliži željenom efektu. 
 
 
Ukoliko ste zainteresovani za oglašavanje na YouTube-u slobodno nam se obratite, sa zadovoljstvom ćemo Vam pružiti saradnju.